مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

ملوان باز هم قهرمانی به پرسپولیس هدیه کرد؟| زارع پا جای پای احمدزاده گذاشت

  • کد خبر: ۱۶۰۴۹۱
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
  • ۲
ملوان باز هم قهرمانی به پرسپولیس هدیه کرد؟| زارع پا جای پای احمدزاده گذاشت
ملوان برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر، قهرمانی پرسپولیس را رقم می‌زند؟

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بهار ۱۳۸۱، نخستین دوره لیگ برتر به هفته آخر رسیده و استقلال در صورتی که مقابل ملوان برنده شود، قهرمان لیگ است. آبی‌ها که به انزلی رفته‌اند کار سختی برای قهرمانی به نظر می رسد ندارند و در آن سو ملوان با محمد احمدزاده در ورزشگاه تختی حریف چندان قدری نیست. 

ملوان با ۲۴ امتیاز بقا در لیگ را قطعی کرده و استقلال رشت با حجازی و تراکتور سقوطشان از هفته‌ها قبل قطعی شده، پس بعید است شاگردان احمدزاده انگیزه‌ای داشته باشند.

هواداران پرسپولیس هم به این موضوع واقفند و استقبال ویژه‌ای از آخرین بازی خانگی مقابل فجر شهیدسپاسی شیراز در آزادی به عمل نمی‌آورند.

نیمه اول و سورپرایز بزرگ برای لیگ برتر ایران. گل برای ملوان!

حالا پرسپولیس اگر فجر را شکست دهد قهرمان لیگ می‌شود و برخلاف همیشه باید در استادیوم نه چندان پرتماشاگر آزادی جشن قهرمانی بگیرد. در نیمه دوم هیجان بیشتر شده، در آن سو ملوان زیر فشار حملات استقلال مقاومت می کند و در این سو شاگردان غلام پیروانی هم تسلیم نمی‌شوند. یک ارسال و ضربه سر تمام‌کننده ابراهیم اسدی یعنی قهرمانی پرسپولیس با علی پروین در اولین دوره لیگ برتر!

۲۱ سال بعد، در بهار ۱۴۰۲ پرسپولیس با سپاهان و استقلال در کورس رقابت برای قهرمانی است. سرخ‌ها به خاطر افت در نیم‌فصل دوم صدر را تقدیم سپاهان کرده اند و پس از استقلال ساپینتو در رده سوم قرار گرفته‌اند.

چند هفته است که پرسپولیس روی دور برد افتاده و بعد از مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان را هم شکست داده و به دربی رسیده‌است. پرسپولیس و یحیی دربی را مقابل ساپینتو و شاگردانش با برد پشت سر می گذارند و موقتا صدر جدول را از آن خود می کنند، اما باز هم هواداران پرسپولیس امید چندانی به امتیاز از دست دادن سپاهان ندارند.

سپاهان پرمهره باید در خانه پذیرای ملوان و مازیار زارع باشد. دقیقه ۸۰ گذشته و سپاهان با تک گل شهریار مغانلو پیش افتاده، سرخ‌ها برای امیدواری به توقف سپاهان در ۳ بازی پایانی لیگ دیگر به ملوان امیدی ندارند و متوجه می‌شوند که باید روی مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و پیکان باید حساب باز کنند.

دقیقه ۸۵ و گل برای ملوان! ورزشگاه نقش جهان مات می شود و این بار مازیار زارع است که با ملوان برای قهرمانی پرسپولیس بفرما می‌زند.

بالاخره سیدعلی در دقیقه ۱۰۱ سوتش را به نشانه پایان بازی به صدا در می‌آورد و پرسپولیس دیگر صدرنشین موقتی نیست. 

حالا ریش و قیچی در دستان یحیی و شاگردان است. آنها ۳ بازی بعدی را ببرند، قهرمان لیگ می شوند، فارغ از اینکه استقلال و سپاهان چه نتایجی را کسب کرده‌اند.

انزلی برای دومین بار در طی نزدیک به ۲ دهه، جام قهرمانی را از رقبا می‌گیرد و به ویترین پرسپولیس اضافه می کند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
0
تبریک برادرقهرمان مازیارزارع انشاالله قهرمانی بیشترداشته باشیدتشکرهواداران پرسپولیس
ع ق
Qatar
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
0
اگر کارشناسید نه موج سوار سابقه زارع و عملکرد او تیمش در زمین را با هوادار یا قدرت پرسپولیس در مدیریت فدراسیون و وزارت را با استقلال و سپاهان و نقش انها در اتفاقات انتخاباتها جریان ویلموتس کیروش و ننگ شش تای انگلیس و برنامه ریزی لیگ و وو مقایسه نه حرفهای احساسی بی منطق که خاص هوچیگران خودنماست
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->